Adres mailowy: kontakt@knlb.pl
Strona internetowa: https://knlb.pl
Profile w mediach społecznościowych:
Facebook – https://www.facebook.com/KNLiderzyBiznesu
Instagram – https://www.instagram.com/kn_liderzy_biznesu/
Adres siedziby: Kolegium Nauk Społecznych, Instytut Ekonomii i Finansów, ul. M. Ćwiklińskiej 2, Uniwersytet Rzeszowski
Aktualny Zarząd:
Prezes: Izabela Wilk
Wiceprezes: Wojciech Skuza
Wiceprezes: Mateusz Malecki
Sekretarz: Dawid Bieńko
Opiekun Koła: dr hab. Grzegorz Hajduk, prof. UR, dr Magdalena Wiercioch
Historia działalności Koła:
Koło Naukowe UR Liderzy Biznesu jest organizacją zrzeszającą studentów Uniwersytetu Rzeszowskiego, głównie tych, którzy studiują na kierunkach: ekonomia oraz finanse i rachunkowość. Realizuje projekty naukowe i zajmuje się prowadzeniem badań w obszarze nauk społecznych. Misją Koła jest kształtowanie osobowości potrafiących ze swobodą poruszać się w świecie biznesu. Kluczowe cele koła to: pogłębianie szeroko rozumianej wiedzy ekonomicznej, umożliwienie członkom Koła udziału w przedsięwzięciach naukowych i badawczych,rozwijanie współpracy z otoczeniem biznesowym, czy praktyczne przygotowanie do pracy zawodowej i prowadzenia działalności gospodarczej,
Profil Koła Naukowego oraz oferta:
W kole funkcjonuje aż 7 sekcji tematycznych, w których członkowie i członkinie mogą realizować swoje pomysły i zainteresowania. W stronie koła znajdziemy dokładne informacje na temat poszczególnych sekcji. Są to sekcje: Analizy Finansowej, Ekonomicznych Zastosowań Matematyki, Ekonomii Społecznej, Innowacji w Finansach i Zarządzaniu, Marketingu, Rachunkowości oraz Zarządzania Projektami.
Oferta w punktach (streszczenie informacji):
Oferta zewnętrzna: organizowanie wykładów, szkoleń, seminariów, konferencji związanych z tematyką ekonomiczną, identyfikowanie i analiza zjawisk ekonomicznych i rynkowych uwarunkowań działalności biznesowej
Oferta wewnętrzna (dla członków Koła): nawiązywanie kontaktów i współpraca z firmami oraz innymi organizacjami i instytucjami z otoczenia uczelni, udział w konferencjach i innych przedsięwzięciach związanych z działalnością kół naukowych, nawiązywanie kontaktów i współpraca z innymi organizacjami o podobnych celach